De praktijk


Je ziet een probleem en je wilt hier melding van maken. Vaak loop je tegen de volgende problemen aan.


• Waar moet je het melden?

• Wie moet je bellen?

• Wie gaat het oplossen?

• Hoe lang gaat het duren?


OF


Je wilt dat jouw community meldingen gestructureerd aan jou doorgeeft als dienstverlener.


Hoe dan ook, je hebt hier een handige tool voor nodig die uitblinkt in gebruiksgemak, functionaliteit én optimale communicatie.

Hét volledig geautomatiseerd meldingssysteem met bediening vanuit jouw overzichtelijk dashboard.

Gebruiksvriendelijke tool.

Zaken worden veel sneller opgelost.

Enorme tijdsbesparing in de afhandeling.

Enorme kostenbesparing door inzicht en reductie in handelingen.

Topniveau communicatie door transparantie.

Geen verrassingen van hoge facturen waarvan onduidelijk is wie er waarvoor opdracht heeft gegeven.

Gemiddeld besparen onze klanten 20% op de kosten van hun meldingen.

Voor alle soorten meldingen zoals storingen, incidenten, schade, bestellingen, etc.

Voor intern gebruik, maar óók samenwerken met externe partijen.




Zo werkt EenMeldingMaken.nl

In onze handige tool maak je op zeer eenvoudige wijze een melding. Het adres van de locatie, het bedrijfsmiddel, omschrijving van het probleem en de prioriteit worden ingevuld. Optioneel kunnen er foto(’s) en/of documenten worden toegevoegd. Vervolgens kan de melding worden ingediend.


Na het indienen kan de melder de status van zijn/haar melding inzien en volgen, zodat hij/zij volledig geïnformeerd is.


Optioneel kan er aan het bedrijfsmiddel een QR-code worden toegewezen, zodat melden nog makkelijker wordt.

De beheerder controleert de melding. Klopt het geselecteerde bedrijfsmiddel, de prioriteit en de gekoppelde hersteller? Na controle en eventueel corrigeren wordt de melding verstuurd naar de juiste persoon.


De hersteller (intern of extern) krijgt een notificatie per e-mail. Via een link kan hij/zij inloggen voor toegang tot de melding en de bijbehorende informatie. Na het oplossen van het probleem meldt hij/zij de melding gereed.


De beheerder kan live de status van elke melding inzien en waar nodig direct actie ondernemen.

Gebruiksvriendelijk

De volledige werking is te sturen vanuit een intuïtief dashboard.


Doordat alle betrokkenen in hetzelfde dashboard werken, heeft iedereen altijd de beschikking tot dezelfde informatie. Uiteraard is er wel een beperking tot informatie waar de gebruiker rechten voor heeft gekregen.


De beheerder kan in een tweede dashboard het volledig beheer van alle gebruikers, assets en herstellers inzien en waar nodig aanpassen.


Met slechts enkele knoppen kun je het beheer uitvoeren van gebruikers, locaties/vestigingen en assets. Ook kun je direct op een asset klikken en de informatie bewerken.

Dé tool voor iedereen die assets in beheer heeft

Voor wie

De tool van EenMeldingMaken.nl is geschikt voor een breed scala aan gebruikers, waaronder:


✓ facilitaire dienstverleners; 

✓ vastgoedbeheerders; 

✓ woningbouwverenigingen; 

✓ verenigingen van eigenaren; 

✓ retail ketens; 

✓ IT bedrijven (ticketsysteem met een plus). 


Dit komt omdat de tool speciaal ontworpen is om het beheer van assets efficiënter te maken. Of het nu gaat om het bijhouden van meldingen, het organiseren van onderhoud of het monitoren van de staat van jouw assets, de tool biedt een oplossing voor iedereen die verantwoordelijk is voor het beheer van assets.


Maar ook installateurs, zodat klanten op door jou onderhouden assets gestructureerd meldingen kunnen doorgeven.

Wil je meer?

We hebben gekozen voor een breed toepasbare gestandaardiseerde oplossing om voor veel bedrijven een prima oplossing te bieden tegen lage kosten.


Is onze standaard oplossing voor jou net niet goed genoeg of heb je specifieke wensen? Dan kunnen we ook aanpassingen op maat maken, zodat je het volledig naar wens kunt samenstellen. Zo krijg je een eigen, custom made, systeem op basis van EenMeldingMaken.nl zonder grote eigen investeringen. 

De kosten van EenMeldingMaken.nl

Voor het gebruik van EenMeldingMaken.nl betaalt elk bedrijf een kleine jaarlijkse vergoeding voor de toegang tot onze app. Met deze kosten betalen wij het volgende.


De afschrijving voor de investering die wij vooraf hebben gedaan om de app te ontwikkelen - het ontwikkelen van apps kost veel geld……

Onderhoud van de infrastructuur - onze super veilige servers in Nederland moeten wij ook betalen.

Toegang tot onze instructievideo’s.


Naast de jaarlijkse vergoeding rekenen wij ook een klein bedrag voor elke melding die je maakt. Deze vergoeding is klein en afhankelijk van het aantal verwachte meldingen per jaar. De vergoeding zal minder dan 2% van de kosten van een gemiddelde melding zijn. Niet slecht als je daarmee 20% bespaart. Toch?


Liever een vaste prijs per adres? Ook dat kan! Maar waarschijnlijk betaal je dan toch iets meer. Maar ja, zekerheid is soms ook wat waard.


Gratis

Gebruikers zijn onbeperkt zelf toe te voegen zonder meerkosten.

Assets zijn onbeperkt zelf toe te voegen zonder meerkosten.

Geen extra kosten voor foto’s, documenten of handleidingen.